משלוח מהיר חינם ברכישה מעל 170ש"ח עם שליח עד הבית לכל חלקי הארץ!

חנות המפעל של Vigor

תקנון ותנאי שימוש Terms and Conditions

מבוא:
1.ברוכים הבאים לחנות המקוונת של \”TikKal \” (להלן: \”חנות מקוונת\”). האתר הוא בבעלות, ומופעל על ידי Vigor\” (להלן: \”בית העסק\”) ח.פ 015856339

2.תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב, והוראות תקנון זה יחולו על שימוש ופעולה שיעשו על ידך (להלן: \”המשתמש\”), כפי שיפורטו בפרק \”שימוש באתר\” שמובא בהמשך. כל המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר, כי עם ביצוע הפעולה הוא קרא תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

3.השימוש באתר ובתכנים המוצגים בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים להלן. אנא קרא/י תנאים אלה בעיון ובקפידה. אינך חייב/ת להסכים לתנאי שימוש אלו אך אם אינך מסכים/ה להם, הינך נדרש/ת לצאת מהאתר ולא לעשות בו כל שימוש. תחילת השימוש באתר מעידה על הסכמתך ואישורך לתנאי שימוש אלו.

4. חברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

5. הנוסחים בתקנון זה מופיעים בלשון זכר אך מיועדים לשני המינים.

השימוש באתר:
1.האתר מיועד לשימוש למי שמלאו לו 18 שנה.

2.גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים בחנות המקוונת, מהווה הסכמתך לקבלת תנאי התקנון. במידה ואינך מסכים/מה לתנאי השימוש, הנך מתבקש/ת שלא לעשות שימוש באתר.

3.אחריות מפעילי החנות המקוונת מוגבל למוצרים ו/או לשירותים (להלן: \”המוצרים\”) אותם היא מספקת.

4.פרטיות השימוש בחנות המקוונת הנו בהתאם לתקנון השימוש בפורטל.

5. מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין ואינם כוללים דמי משלוח אלא אם צוין אחרת, המשלוח חינם במידה וירצה הקונה לבטל את העיסקה יצטרך לשלם 29 ש\”ח דמי משלוח ולשלוח על חשבונו את המוצר למחסן בבנימין שמוטקין 25 ראשון לציון

6. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהופיע בעת השלמת תהליך ההזמנה ולאחר מסירת פרטי האשראי ואישור ההזמנה. אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

ביצוע הזמנות, שירות לקוחות ואחריות:
1. ביצוע רכישות והזמנות בחנות המקוונת תיעשה באמצעות מסירת פרטי תשלום על ידך, לרבות כרטיס חיוב, או באמצעות גורם תשלום שלישי, כדוגמת \”פיי פאל\”.

2.החנות המקוונת רשאית לדרוש בכל עת הצגת פרטים נוספים אודותך, על מנת לאמת את זהותך האמיתית, וכי השימוש באמצעי התשלום נעשה באופן חוקי.

3. האתר אינו מתחייב להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.

4 .המוצרים שנרכשו בחנות יסופקו לכתובת המוזנת בחשבון ה-PayPal של מבצע ההזמנה – תוך 5-14 ימי עסקים, תלוי בבחירה בסוג המשלוח בעת ביצוע ההזמנה. על מנת להזין כתובת משלוח שונה, נא לציין זו בעת ההזמנה ו/או על ידי מערכת שליחת הודעות \”צור קשר\” באתר. המוצרים שנרכשו בחנות המקוונת יסופקו לכתובת בישראל ו/או לנקודת איסוף בהתאם לפרטים שמסרת בטופס הזמנה, בפרטי המוצר או תואמו עם בית העסק בעת ההזמנה.

5. יש להבהיר כי ייתכנו מצבים בהם על אף שמוצר מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה, הנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה, ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג\’.

6. מועד השלמת ביצוע ההזמנה הנו מועד אישור ביצוע ההזמנה על ידך. מובהר, כי אישור קליטת ההזמנה הוא אישור המתקבל באמצעות הדואר האלקטרוני שמסרת ובו מצוינים מספר ההזמנה, מספר לקוח, פרטי לקוח וכן פרטי ההזמנה.

7. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.

8. ניתן להחזיר מוצר שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוית מחוברת בחיבורה המקורי, תוך 14 יום מקבלתו. זיכוי כספי יינתן עד 14 יום (לכל המאוחר) מיום החזרת המוצר במצב תקין לחברה. לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצר שניתן במתנה והתמורה תוחזר לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בפועל. הנהלת האתר היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בכל הנוגע למצב המוצר בעת החזרתו וללקוח לא תהיה כל טענה במידה ויתברר כי המוצר היה בשימוש.

9. הנהלת האתר עושה את מירב המאמצים להציג את המוצרים בצורה מהימנה ואותנטית. יש לקחת בחשבון כי התמונות המוצגות בחנות המקוונת נועדו להמחשה בלבד וייתכנו שינויים בין חלקן או כולן, לבין המוצרים בפועל, כולל שינוי בגוון הבד בפועל.

10. במידה של החזרת מוצר או החלפתו ניתן להגיע לבנימין שמוטקין 25 ראשון לציון. או להשתמש בחברת משלוחים בעלות של 29 ש\”ח לכל כיוון. במידה ומחזירים מוצר גם לחנות יש עלות משלוח של כיוון אחד(דמי עלות המשלוח שכבר שולם).

אספקה ומשלוחים:
1. אספקת המוצר ללקוח מבוצעת באמצעות חברות שליחויות או באמצעות דואר רשום, במסגרת זמן ההספקה שהובטח במכירה. אין הנהלת האתר אחראית לעיכובים שנגרמו כתוצאה מאירועי \”כוח עליון\”, כדוגמת תקלות, שביתות, עיכובים שנגרמים עקב דואר ישראל/חברות שליחויות/כל גורם אחר שאינו קשור לחברה.

2. ההזמנות ישלחו בדואר רשום תוך 10 ימי עסקים (בהתאם להחייבות דואר ישראל) או באמצעות חברת שליחים אשר מספקת משלוחים ע\”י שליח לרוב חלקי הארץ תוך 5 ימי עסקים. במידה ומדובר על יישובים רחוקים – יישובי הערבה, אילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים ברמת הגולן – החברה לא תוכל להתחייב להגעה עד 5 ימי עסקים. במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תישלח באמצעות דואר רשום, בהסכמת הלקוח.

3. הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות ו/או תתן פיצוי ללקוח על עיכובים של חברות השילוח.

מובהר, כי על מועד האספקה יחולו סעיפים 28 ו-43 לחוק החוזים (חלק כללי), תשל\”ג – 1973 וכן סעיף 18 לחוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), תשל\”א – 1970.

בין הסעיפים הנמנים עם הסעיף דלעיל הם בין היתר, אך לא רק:

– אספקה והובלה לאזורים מוגבלים מבחינה ביטחונית ו/או מבחינת גישה ו/או מסיבה אובייקטיבית אחרת אשר אינה תלויה בחנות המקוונת.

– דמי משלוח המפורטים בפירוט המוצר אינם כוללים הובלה חריגה, לרבות הובלה לקומה גבוהה (קומה ג\’ ומעלה ללא מעלית) ו/או הובלה הדורשת אמצעים מיוחדים וכיו\”ב. במקרה זה, החנות המקוונת תהיה רשאי לגבות תשלום נוסף בגין הובלה חריגה, בהודעה מראש אליך.

– עיכוב של עד 7 ימי עסקים באספקת המוצר לא יזכה אותך בפיצויים כלשהם.

– חישוב המועדים כולל ימי עסקים בלבד (ימים א\’ – ה\’, לא כולל סופי שבוע וחגי ישראל).

– טעות \”קולמוס\” ברורה בתיאור המוצר, כדוגמת ניקוב המחיר באגורות במקום בשקלים או השמטת ספרה מהמחיר, לא תחייב את החנות המקוונת.

אחריות על מוצרים, ביטולם והחזרתם תהיה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ\”א – 1981. כל פנייה תיעשה בכתב בלבד.

הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומת:

  1. גולש שמבצע רכישה באתר ו/או שנרשם לניוזלטר באתר והשאיר פרטיו, מאשר שימוש בפרטיו לצורך קבלת מידע שיווקי, עדכונים ופרסומות שיבצע האתר מעת לעת
  2. על גולש שנרשם לניוזלטר כאמור תחולנה הוראות הדיוור המפורטות בתקנון הדיוור להלן
  3. אין להשאיר פרטים של אחר או לרשום אחר לניוזלטר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת הרישום ולאחר שהוסברו לו כל תנאי תקנון דיוור זה.
  4. בעת ההרשמה יתבקש הגולש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה (נתון לשיקול דעת החברה). מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים למנוע את האפשרות להשתמש בשירות ולסכל יצירת קשר במקרה הצורך. במקרה של שינוי פרטים יש לעדכנם באתר.
  5. מובהר כי אין חובה על-פי חוק למסור פרטים באתר, אולם בלא למוסרם לא ניתן יהיה להירשם לניוזלטר באתר, ולא ניתן יהיה לקבל שירות מהאתר.
  6. האתר לא יעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר (בתקנון האתר) המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון דיוור זה.
  7. הרשמה לניוזלטר באתר ואישור לקבלת תוכן שיווקי כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים, עדכונים והנחות המוצעים למשתמשים רשומים.
  8. הרשמה לניוזלטר והסכמה לקבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס לשירותי האתר, פרסומים, פרסומות, הצעות, הודעות ועדכונים (״הדיוור״) מהווה את הסכמתו של הגולש למשלוח דברי פרסומת על-פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס’ 40) התשס”ח – 2008 (“חוק התקשורת“).
  9. יודגש כי דיוור ישלח אליך רק במידה ונתת הסכמתך לכך בכפוף לתנאי תקנון הדיוור בעת הרשמה לניוזלטר, בהודעה, בטלפון, בפרסום או בכל אמצעי אחר.
  10. מובהר כי באפשרותך להסיר עצמך בכל עת מרשימת הדיוור באמצעות משלוח הודעה לאתר המציינת “הסרה מרשימת הדיוור” או כל נוסח אחר המבהיר את רצונך שלא לקבל מהאתר דיוור נוסף (״הודעת ההסרה״). הודעת ההסרה תשלח לאתר במסרון, דוא״ל, פקס, דואר או בבקשה טלפונית (בציון שם מלא). פרטי ההתקשרות המלאים עם האתר מופיעים בסעיף ״צרו קשר״ בתחתית תקנון דיוור זה.
  11. כל עוד לא הסיר עצמו הנרשם מרשימת הדיוור, רשאי האתר, בכפוף לחוק התקשורת, להעביר לנרשם דיוור.
  12. האתר רשאי למנוע מכל גולש שימוש באתר ו/או לבטל את רישומו לניוזלטר לפי שיקול דעתו המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי האתר למנוע גלישת גולש ו/או לבטל רישום לניוזלטר, או לחסום גישה אליו בכל אחד מהמקרים הבאים:
    • אם בעת ההרשמה לניוזלטר נמסרו במתכוון פרטים שגויים;
    • במקרה שנעשה שימוש באתר לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
    • אם הופרו תנאי התקנון הדיוור;
    • במקרה שנעשה שימוש באתר בניסיון להתחרות באתר;
    • אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה שתמנע מאחרים להשתמש באתר בכל דרך שהיא.
  •  

שמירת מידע ואבטחתו:
1. החנות המקוונת תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידך.

2. הנך מתבקש/ת לשמור על שם המשתמש והסיסמא בסודיות מוחלטת. שם המשתמש והסיסמא נועדו לשימוש אישי בלבד ואין להעבירו לאף גורם.

3. החנות המקוונת רשאית לשמור ולעשות שימוש במידע שמסרת, ו/או למוסרו לצדדים שלישיים, ללא פרטים מזהים, לשם ביצוע ניתוח סטטיסטי (לדוגמא בשביל בדיקת כמות המבקרים ופילוח הרגלי קנייה).

4. החנות המקוונת רשאית להשתמש ב\”עוגיות\” (cookies) שיאוחסנו על מחשבך, על מנת לספק לך שירות מהיר וטוב יותר. מובהר, כי אלה לא יכילו כל מידע חסוי.

5. מוסכם, כי רישומי החנות המקוונת וכל המערכות המפעילות אותה, מהווים רשומה מוסדית בהתאם להגדרתה בפקודת הראיות [נוסח חדש], תשל\”א – 1971 ומהוות ראיה חלוטה לנכונות הדברים.

6. מובהר, כי החנות המקוונת אינה מתחייבת לכך שהשירות באתר יהיה זמין ורציף באופן מלא, בין אם מכוח תקלות ובין אם מכוח הפסקות תחזוקה יזומות. לפיכך, החנות המקוונת לא תישא, בין במישרין ובין בעקיפין, באחריות כלשהי לכל בעיה טכנית המונעת ממך לבצע ו/או לעדכן הזמנה של מוצר באמצעות החנות המקוונת.

7. החנות המקוונת לא תישא בכל אחריות לפעולה שנעשתה בניגוד לחוק.

8. כל דברי פרסום ייעשו בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ\”ב-1982.

9. החנות המקוונת שומרת על פרטיותך בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ\”א-1981.

זכויות יוצרים וקניין רוחני:
1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, העיצובים, הינם רכושה של החברה בלבד.

2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב מוצרים או המוצר עצמו (בין אם מוגן בפטנט או לא) בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.

3.השם TikKal וכן שם האתר (domain name), סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

התניית שיפוט:
1.מוסכם, כי סמכות השיפוט המקומית, לרבות סמכות פורום נאות, תהיה במחוז הכתובת של החנות המקוונת ולא תהיה לך כל התנגדות לכך.

לפרטים נוספים ולשירות הלקוחות בקשר לפעילות החנות המקוונת ו/או למוצריה, ניתן לפנות בדואר אלקטרוני ישירות אל בית העסק דרך לשונית \”צור קשר\” –נא לוודא כי מתקבל מענה למייל או לפניותיכם, כמו כן ניתן לפנות בטלפון: 03-6035591

0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריקלחזור לחנות